tegok2 lah ye.........

tengok xpe kutuk jangan....hehehehehe!!!!!!!!!

yg ni aku kenal kat infra...pon dah kawin....

yg ni aku kenal kat infra...pon dah kawin....

my friend lan sepang n me @ putra jaya

my friend lan sepang n me @ putra jaya
Visit InfoServe for webpage pictures.
This funny baby photo only need a caption to add to its humor.  Other than that nothing in this has been doctored.

Khamis, 6 Mei 2010

esok xgirl aku nak jumpa..aku xtau cam mn..
ni lah gambar dia.....
mmg la ada lg perasaan kasih dan sayang...
aku tinggal kan dia pon dengan sebab..
biar aku je lah yg tau...
dia lah org yg petama aku cinta dan slamanya.......dah 5 tahun bercinta...
apa kan daya xde jodoh....jodoh pon allah yg tentukan...
aku trima je gan redho.......
amin ya robbana alamin....
assalammualaikom.........................
abg syg sgt kat ayg.........i love u 4 ever................